druhý vzdelávací blok patril efektívnej a nenásilnej komunikácii. Lektor ukázal, ako pri riešení nedorozumení neprehliadať emócie a nezabúdať na vzájomný rešpekt. Praktické cvičenia a hranie rolí pomohli účastníkom pochopiť, že ak chcú zlepšiť medziľudské vzťahy – či už v práci, v rodine alebo s priateľmi – najprv musia vedieť počúvať. Výsledkom bolo viac než len nová zručnosť: mnohí zistili, že lepšou komunikáciou dokážu budovať kvalitnejšie vzťahy všade, kde pôsobia.
RoboRAVE Slovensko 2025
Aktuality ICM Banská Bystrica
V rukách mladých
KONTAKT
kancelaria@zipcem.sk +421 907 632 982ICM
Aktuality Materiály a publikácie ICM Oblasti poradenstva Projekty Vzdelávanie Dobrovoľníctvo ZIPCeM Old ICMSLEDUJTE NÁS
ADRESA
Združenie Informačných a poradenských centier mladých v SR (ZIPCeM)